Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

На крестины .Βαπτιστικα δωρα χειροποιητα.


Δωρο για κοριτσακι επτα μηνων,τα σχεδια για κουβερτα εχω παρει εδω http://kru4ok.ru/detskijj-pled/ Το φορεματακι και καπελακι ειναι προιοντα τησ φαντασιασ μου.Αν καποιος το εχει αναγκη, μπορω να γραψω το πως να τα φτιαξεις

κουβερτα γαι μωρο

Πλεκτο φορεμα για μωρο



πλεκτο καπελο για μωρο
 τα σχεδια ειναι γαι το πανω μεροσ στο φορεματακι.  Εδω εχω αλλι μια κουβερτα για μωρο,πλεκτη με βελονες  http://stolbiksnakidom.blogspot.com/2011/04/blog-post_07.html

3 σχόλια:

  1. μπορησ σε παρακαλο να μου στηλισ πωσ θα φτιαξω την κουβερτα για μορο?σε ευχαριστω στο μαιλ sofiatsopouridou@yahoo.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ .ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΣΤΟ e-mail gp@avance.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα. αν σου είναι εύκολο θα ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το φορεματάκι κ το καπελάκι. είναι υπέροχα! το μαιλ μου είναι annoulaki85@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή